logo
دوره 21، شماره 4 - ( ویژه‌نامه 1394 )                   جلد 21 شماره 4 صفحات 57-50 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

dadmand F. Effects of the Multiple Dimensions of Hospital Services Quality on Patients Satisfaction: SERVQUAL Model Testing. Intern Med Today 2015; 21 (4) :50-57
URL: http://imtj.gmu.ac.ir/article-1-2330-fa.html
دادمند فاطمه. اثرات ابعاد چندگانه کیفیت خدمات بیمارستان بر رضایت بیماران: آزمون مدل سروکوال. طب داخلی روز. 1394; 21 (4) :50-57

URL: http://imtj.gmu.ac.ir/article-1-2330-fa.html


گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد گناباد، دانشگاه پیام نور، گناباد، ایران ، dadmandfa@yahoo.com
متن کامل [PDF 261 kb]   (1475 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی | موضوع مقاله: بهداشت روان
دریافت: 1394/7/20 | پذیرش: 1395/1/18 | انتشار: 1395/2/1

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.